4. februar 2015

Arkitektur der forandrer / Catalyst Architecture

Seminar og boglancering
27. februar 2015, Aalborg

Seminaret Arkitektur der forandrer og lanceringen af bogen Catalyst Architecture følger op på udstillingen Catalyst Architecture, der vises på Utzon Center og forskning udført på Institut for Arkitektur og Medieteknologi ved Aalborg Universitet.

Seminaret henvender sig til alle, der arbejder målrettet med planlægning, arkitektur og kultur i kommuner, hos rådgivere, i forskningen og i kunst- og kulturbranchen.

Program for seminaret Arkitektur der forandrer

Tid: 27. februar 2015 kl. 9.30-15.00
Sted: Utzon Center, Det Obelske Auditorium, Slotspladsen 4, 9000 Aalborg
Pris: 750 kr. / Studerende gratis. Betalende deltagere får bogen ' CATALYST ARCHITECTURE'
Tilmelding: Tilmelding er nødvendig og skal ske til gbm@utzoncenter.dk eller 9982 1602, senest mandag den 23. februar.

For yderligere information kontakt Matilde Marling Kiib, Utzon Center, mail: mmk@utzoncenter.dk